Ventspils siltums Abonentu daļa turpmāk strādās ne vairs trīs, bet sešas dienas nedēļā

1989

Saistībā ar jauno norēķinu ieviešanas kārtību par komunālajiem pakalpojumiem, no 25.februāra līdz 31.martam pašvaldības SIA Ventspils siltums Abonentu daļai pagarināts apmeklētāju pieņemšanas laiks gan Lielajā prospektā 42, gan Talsu ielā 84.

Kā portālam VentspilsBalss.lv pastāstīja uzņēmumā, turpmāk katru darba dienu Abonentu daļa gan centrā, gan Pārventā darbu sāks jau plkst.8.30 un būs pieejama līdz vakaram. Pirmdienās, otrdienās un trešdienās centrs būs atvērts līdz plkst.17.00, ceturtdienās – līdz plkst.19.00, bet piektdienās – līdz plkst.16.00.

Turklāt Abonentu daļa būs atvērta arī sestdienās no plkst.8.30 līdz 15.00.

Līdz šim Abonentu daļa Lielajā prospektā 42 strādāja tikai trīs dienas nedēļā, turklāt – īsu darba laiku. Otrdienās un trešdienās tā bija atvērta tikai no plkst.9.00 līdz 12.00, bet ceturtdienās – no plkst.14.00 līdz 19.00. Tas radīja lielu neizpratni iedzīvotāju vidū, kuriem saistībā ar neskaidrībām un neprecizitātēm jaunajos rēķinos bija jānīkst milzu rindās.

Klientu apkalpošanas uzlabošanas nolūkos Abonentu daļas vienotais tālrunis 636 00800 tiks pieslēgts automātiskajam atbildētājam, lai gadījumā, kad visi abonentu daļas darbinieki ir aizņemti, zvanītājs varētu atstāt automātiskajā atbildētājā savu ziņu un tālruņa numuru atbildes saņemšanai.

Uzņēmums atgādina: zvanot uz vienoto Abonentu daļas tālruņa numuru 636 00800 vienlaicīgi ir iespējams apkalpot sešus ienākošos zvanus. Klientu apkalpošanas kvalitātes nolūkos visi ienākošie tālruņa zvani tiek automātiski reģistrēti un sarunas ierakstītas, lai iespējamu pretrunu gadījumā varētu detalizēti un ātri izanalizēt situāciju!

Tāpat arī iedzīvotāji sev interesējošus jautājumus var uzdot, sūtot e-pastu uz siltums.abonenti@ventspils.lv, norādot pakalpojuma saņemšanas adresi un rēķina numuru. Atbildes uz uzdotajiem jautājumiem tiek sniegtas, ievērojot saņemto e-pastu rindas kārtību.