Hesburger pārdošanas apjoms Latvijā pērn – vairāk nekā 33 miljoni eiro

0
0

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes Hesburger pārdošanas apjoms Latvijā 2021.gadā, salīdzinot ar 2020.gadu, pieaudzis par 8,55% un sasniedzis 33,1 miljonu eiro, informē uzņēmums.

Kopumā pārdošanas apjoms Baltijas valstīs pērn sasniedza 99,7 miljonus eiro, no tā lielāko daļu veidojot Lietuvas tirgum. Salīdzinot ar 2020.gadu, Lietuvā pārdošanas apjoms pieaudzis par 13,96% un sasniedzis vairāk nekā 36 miljonus eiro. Turpretim Igaunijā pārdošanas apjoms kāpis par 13,02%, sasniedzot vairāk nekā 30,5 miljonus eiro.

«Mainīgās Covid-19 situācijas dēļ aizvadītais gads ir bijis izaicinājumiem bagāts. Taču mums ir liels gandarījums, ka esam spējuši atgriezties pie straujākas izaugsmes visās Baltijas valstīs. Sākotnēji nelielu trauksmi Latvijas biznesā radīja rudenī ieviestie stingrās karantīnas ierobežojumi, taču tas bija pārāk īss periods, neatstājot būtisku ietekmi uz uzņēmuma finanšu rezultātiem,» stāsta Hesburger mārketinga un starptautiskās attīstības direktore Ieva Salmela.

Viņa turpina: «Kopumā veiksmīgos rezultātus pozitīvi ietekmējusi iedzīvotāju pirktspējas stabilizēšanās. Šogad turpinājām arī jaunu akcijas produktu ieviešanu, kas izraisīja lielu atsaucību klientu vidū, tā vienlaikus veicinot pārdošanas rezultātus. Tikmēr ieguldījumus esam veikuši restorānu renovācijā Ventspilī, Liepājā un Rīgā.»

Būtisku pienesumu finanšu rezultātiem ir sniegusi arī iespēja veikt pasūtījumus ar dažādu kanālu, t.sk. digitālo risinājumu, starpniecību.

Tāpēc pērn lielu popularitāti klientu vidū iemantoja gan Hesburger mobilā lietotne un drive-in opcija, gan pasūtījumu piegāde uz mājām.

Salmela stāsta, ka, turpinot attīstīt Hesburger tīklu, nākamajos gados visā Baltijā, arī Latvijā, paredzēts atvērt jaunus restorānus, kā arī turpināt digitālo pašapkalpošanās kasu ieviešanu: «Nākamo desmit gadu laikā Latvijā ietilptu vēl 15–20 Hesburger restorānu, teju visos nodrošinot drive-in apkalpošanas iespēju»

Šogad plānots turpināt arī pērn aizsākto restorānu digitālizāciju, uzstādot digitālās pašapkalpošanās kases. Pirmā valsts Baltijā, kurā digitālās pašapkalpošanās kases ieviestas aizvadītajā gadā, ir Igaunija.

Šobrīd Baltijā darbojas 154 Hesburger restorāni, no kuriem 57 atrodas Lietuvā, 49 – Latvijā un 48 – Igaunijā.

 

14.01.2022. / Autors: BNN / Foto: Ventspilnieks.lv arhīvs