Pašvaldības SIA „Ventspils siltums” saistībā ar plānoto Abonentu daļas ieejas mezgla remontu no 3. novembra uz laiku pārtrauc klientu pieņemšanu klātienē Talsu ielā 84.

Klienti, kuri par siltumenerģijas pakalpojumu ierasti norēķinājās ar skaidru naudu Abonentu daļas kasē, norēķinus varēs veikt Ventas kreisā krasta Abonentu daļā Pils ielā 12 vai arī pašvaldības SIA „ŪDEKA” Klientu pieņemšanas vietā Talsu ielā 65.

Par komisijas maksu norēķinus iespējams veikt gan VAS „Latvijas Pasts” nodaļās, SIA „E-Kredīts” filiālē Ganību ielā 22/24 (t/c „Mego” telpās), gan AS “Industra Bank” klientu apkalpošanas centrā Talsu ielā 17, kā arī banku filiālēs.

Atgādinām, ka bezskaidras naudas norēķinus par siltumenerģijas pakalpojumu  iedzīvotāji var veikt tāpat kā līdz šim internetbankās šādos norēķinu kontos:

AS “Swedbank”            LV45HABA0001402060112

AS “SEB banka”           LV64UNLA0050007599067

AS „Luminor Bank”     LV31RIKO0002013000874

AS “Citadele banka”     LV79PARX0004002140001

Ņemot vērā spēkā esošos epidemioloģiskās drošības pasākumus Covid-19 izplatības mazināšanai, aicinām klientus izmantot elektroniskos pakalpojumus, norēķiniem – internebankas, bet konsultāciju jautājumos sazināties ar Abonentu daļas speciālistiem pa e-pastu: siltums.abonenti@ventspils.lv vai pa tālruni 63600800.

Savukārt, apmeklējot klientu pieņemšanas vietu Pils ielā 12, aicinām ievērot norādes par distancēšanos un sejas aizsargmasku lietošanu.

3.11.2020. / Autors: PSIA „Ventspils siltums” / Foto: Ventspilnieks.lv arhīvs