ŪDEKA un Ventspils siltums kasēs joprojām garas rindas, taču mazāk neskaidrību

0
1204

Kopš šīs nedēļas sākuma pašvaldības uzņēmums ŪDEKA pieņem klientus arī pilsētas kreisajā krastā – Pils ielā 12. Klientu pieņemšana notiek turpat, kur pēc remonta darbu atsācis Ventspils siltums, tādējādi ventspilniekiem ir iespēja norēķināties un saņemt konsultācijas vienuviet. Turklāt šomēnes skaitītāju rādījumu paziņošanas dienas iekrīt Lieldienu brīvdienu laikā, tādēļ pirms došanās svētku brīvdienās iedzīvotājus aicina neaizmirst par to reģistrēšanu.

Pils ielā 12 klientiem ir ne vien iespēja saņemt atbildes uz jautājumiem, bet arī norēķināties par ūdensapgādi un siltumu. Ir ierīkota elektroniskā rindas regulēšanas sistēma, kas padarīs klientu plūsmu raitāku un mazinās rindu veidošanos.

Abu uzņēmumu informācija liecina, ka pirmajās dienās Pils ielā to klientu plūsma, kas vēlas veikt maksājumus, pie kases lodziņiem ir nerimtoša no rīta līdz pat darba dienas beigām. Cilvēkiem ir joprojām jautājumi un nesaprašana par saņemtajiem rēķiniem, tomēr rindas pie ŪDEKAS un Ventspils siltuma konsultantiem ir ievērojami mazākas. Turklāt ŪDEKA ir veikusi telefoncentrāles uzlabojumus, palielinot telefonlīniju skaitu un nodalot zvanus pa sarunas tematiem Norēķini un Skaitītāji, ir arī automātiskais atbildētājs ar atzvana iespēju.

ŪDEKA klientu pieņemšana arī turpmāk tiks nodrošināta Pārventā, Talsu ielā 65. No šīs nedēļas arī Ventspils siltums atvērusi kasi Talsu ielā 84, kur varēs veikt gan skaidras naudas norēķinus, gan maksājumus ar bankas kartēm.

Šonedēļ arī jāpaziņo jauno skaitītāju rādījumu par martu paziņošana, taču tas sakrīt ar Lieldienu brīvdienu laiku. Tāpēc uzņēmumi aicina ventspilniekus jau savlaicīgi sagatavoties skaitītāju rādītāju paziņošanai, neatstājot uz brīvdienu laiku vai doties brīvdienās pirms rādījumi tiek paziņoti.

24.martā klientu apkalpošana notiks līdz plkst.16, bet no 25. līdz 28.martam visas abonentu daļas būs slēgtas.