Ventspils pilsētā no 31. marta būs par vienu pasta nodaļu mazāk. Valsts akciju sabiedrība Latvijas Pasts nolēmusi optimizācijas sakarā likvidēt Ventspils pilsētas 5. pasta nodaļu un apvienot to ar pilsētas 1. pasta nodaļu, informēja uzņēmuma pārstāve Vineta Danielsone.

Kā skaidroja uzņēmumā, šāds lēmums pieņemts, izvērtējot pasta pakalpojumu izmantošanas tendences un pasta nodaļu skaitu Ventspils pilsētas teritorijā. Lai gan divas pasta nodaļas tiks apvienotas vienā, tāpat kā līdz šim, Ventspils pilsētas iedzīvotājiem arvien būs nodrošināta visa pasta pakalpojumu spektra pieejamība.

Šis reorganizācijas lēmums nozīmē, ka Ventspils 5. pasta nodaļas funkcijas pārņems tuvumā esošā 1. pasta nodaļa Platajā ielā 8.

30. martā Ventspils 5. pasta nodaļa strādās līdz plkst. 11, nodrošinot visu funkciju nodošanu 1. pasta nodaļai. Ventspils 5. pasta nodaļas vienīgā darbiniece no 1. aprīļa uzsāks darbu citā Latvijas Pasta nodaļā, gan neatklājot, kurā. No 31. marta 5. pasta nodaļa būs slēgta un klientiem būs jādodas uz Plato ielu 8.

Uzņēmums skaidro, ka Ventspils 1. pasta nodaļai ir klientiem ērtāks darbalaiks, jo strādā visas darba dienas no plkst. 8 līdz 18.30, kā arī sestdienās no plkst. 9 līdz 15, tādējādi nodrošinot sūtījumu ērtu saņemšanu strādājošajiem klientiem. Savukārt Ventspils 5. pasta nodaļa līdz šim strādāja nepilnu darbdienu ar pusdienas pārtraukumu – no plkst. 9 līdz 12.30 un no plkst. 13.30 līdz 16, bet sestdienās ir slēgta, arī tāpēc pakalpojumu racionalizācijai pieņemts lēmums par nodaļu apvienošanu.

Ventspilnieki zin, ka galvenajā pasta nodaļā Platajā ielā bieži vien veidojas cilvēku sastrēgumi un jāgaida garās rindās. Pasts gan sola, ka papildu grūtību nebūšot.

“Klientu apkalpošana katru darba dienu Ventspils 1. pasta nodaļā pastāvīgi tiks nodrošināta četrās ar kases sistēmām aprīkotās darbavietās. Klientu efektīvākai apkalpošanai pasta nodaļas darbalaikā tiks izveidota arī bezmaksas sūtījumu izsniegšanai paredzēta speciālā ātrā kase, kurā nebūs pieejami citi pakalpojumi, bet varēs saņemt vēstuļu korespondences sūtījumus un pasta pakas, kam nav nepieciešama muitas nodokļa un pēcmaksas iekasēšana,” skaidroja Danielsone.

Viņa turpina: “Ventspils 1.pasta nodaļa ir aprīkota ar klientu plūsmas vadības sistēmu In-Out, kas regulē klientu kustību uz vietas nodaļā un nodrošina iespēju pakalpojumiem pieteikties attālināti ar mobilās lietotnes starpniecību. Kad klients attālināti pieteicies pasta pakalpojumam un izņēmis savu kārtas numuru, iespējams redzēt ne tikai konkrēto numuru, bet arī pirms klienta šo pakalpojumu gaidošo numuru skaitu, rindas virzību un prognozi par aptuveno gaidīšanas laiku. Ja nepieciešams, kārtas numuru iespējams atlikt uz piecām minūtēm vai atcelt. Mobilā lietotne klientu informē brīdī, kad rindā pirms viņa atlikuši tikai trīs numuri un kad pienācis klienta kārtas numurs, attiecīgi norādot arī kasi, kurā tiks sniegts pakalpojums.”

Lietotnes iespējams lejupielādēt šeit: iOS – https://itunes.apple.com/us/app/pasts/id671598972?mt=8 / Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=lv.pasts.app

Sūtījumus Ventspils 5. pasta nodaļas teritorijas klienti turpmāk varēs saņemt 1. pasta nodaļā. Sūtījumu saņemšanai ērti var izmantot arī līdzšinējai Ventspils 5. pasta nodaļai netālu esošo Circle K degvielas uzpildes staciju Rūpniecības ielā 4. Savukārt citus pasta pakalpojumus iespējams saņemt arī Ventspils 2. pasta nodaļā Lidotāju ielā 24, jo tikai sūtījumu saņemšana ir piesaistīta noteiktai teritorijai.

Nepieciešamos pasta pakalpojumus Ventspils iedzīvotāji var saņemt arī tieši savā dzīvesvietā pie pastnieka, ja ir grūtības nokļūt uz pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, pastmarku un aplokšņu iegādi, pastkaršu un vēstuļu nosūtīšanu, preses izdevumu abonēšanu, sūtījumu piegādes pieteikšanu mājās.

03.03.2020 / Autors: Ventspilnieks.lv / Foto: Latvijas Pasts